torsdag den 29. november 2007

Blå blåt blåligt blues

Jeg er blevet webstrikker, så velkommen til alle jer nye læsere af min blog :-)

Jeg er færdig med jakken fra BC - den har været super hyggelig at strikke. Det helt skønne er at jeg får så mange komplimenter, når jeg har den på. Så nu har jeg faktisk lovet at strikke én mere til en kollega. Farverne har jeg lagt ved siden af. Det er ikke helt den samme brune, den er varmere og med lidt mere chokolade i. Den lyse kitfarve skal være skødet på jakken. Den bliver rigtig fin, for Ib' hun har et skønt rødt hår, så det er ikke altid nemt med farver.

Men den blå /petol det er altså "min" farve. Så derfor så er jeg gået i gang med en trøje fra Karen Noe /Sejlertrøje. Jeg bruger her noget fra lagret - endnu noget blåt.

Jeg har det lidt svært med størrelsen. Jeg strikker en large - men jeg er en "stramstrikker", så halsen - det bliver vist en ommer. Men lige nu er jeg i gang med ærmet. Så kan jeg tænke lidt over det imens.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Karen-Ditte
Der er rigtig gang i din blog - men hvor er det at du har meldt dig til?
Fik i strikke lidt i aftes?
Og hvad tager du for at strikke en trøje til en af mine kollegaer.
hilsen
Lisbeth

Unknown sagde ...

Vi fik slet ikke strikket i går aftes, der var for mange der ikke kunne, vi må lave en langtidsplan :-)
jeg strikker gerne pr. ordre men ikke for langt væk i relationerne for det er jo dyrt, og man bliver let skuffet. Jeg strikke altså gerne til dig men ikke din kollega.
Karen-Ditte

Vivian sagde ...

Orv det er en fed trøje, sådan en må jeg da også ha'! Opskriften er tilsyneladende købt hos B.C.? (Jeg tjekker lige om lidt)

Og så var din blog ny for mig - men det bliver den da ikke ved med at være ;-)

Mange hilsner Vivian

Jane sagde ...

Hej Karen-Ditte
Velkommen til webstrik.
Flot blog du har lavet dig og du har sørme gang i mange flotte sager.
Kh Jane