mandag den 7. november 2011

Kællingesjal i Dameblad

Jeg har i mange år udarbejdet og designet opskrifter på det strik som jeg producere til familie og venner rundt omkring mig.

Det betyder at mange her på bloggen har bestilt mine opskrifter gennem tiderne og forhåbentlig også strikket et par stykker af dem.Nu er Kællingesjalet så i Hendes Verden i denne uge. Det er helt herligt at det kan komme så vidt omkring. Jeg håber at mange får glæde af opskriften som er det perfekte "fjernsyns-strik", altså en rimelig let opskrift, som giver et smukt resulatat, selv for den lidt uøvede strikker.
Billeder inde fra bladet kan jeg ikke finde på hjemmesiden, så det er ned i kiosken og købe papirudgaven og læse helt analogt som i før-blog-dagene.
Kællingesjalet kan du også finde mere om her på siden: Opskrift på Kællingesjal

10 kommentarer:

Kirsten Amstrup sagde ...

Tillykke med det, Karen Ditte. Jeg kunne nu ikke finde opskriften igennem din blog, så jeg må da virkelig ned og have bladet.

Ellen sagde ...

Bladet er købt.Jeg havde set sjalet inden jeg læste dit indlæg her. God aften.

K. Gammelby sagde ...

Tillykke med det - hvor er det bare flot ;o) Jeg må ned og have købt det blad ;o)
Kh Karen

dqpage sagde ...

Tillykke med at du er kommet i bladet med dine opskrifter. Det er da noget af et skulderklap :o)

mvh Mona

Unknown sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Unknown sagde ...

Tillykke - det er et meget lækkert sjal. Dejligt at du nu kan dele endnu mere ud af opskriften. Bedste hilsner Pernille

Unknown sagde ...

Nu skulle linket til opskriften på Kællingesjalet virke. Opskriften er udgivet her på bloggen i nov.2009.

Berit sagde ...

Tillykke!

Der er da spændende sådan at få sin opskrift udgivet i et blad.

Håber mange får glæde af din opskrift.

Lisbeth sagde ...

Sejt, at du er i bladet - Det er nu også en god opskrift. Min udgave er strikket i lys lilla garn fra Geilsk.

Helle Mikkelsen sagde ...

Tillykke med udgivelsen i bladet, jeg har købt og set det inden jeg så det på din blog ;o) det må være helt specielt at se sit design i bladet.