søndag den 8. januar 2012

Åbent hus den 12 februar kl. 14-17.


Der er fuldt hus nu, så hvis du vil med så hold øje med sommerarrangementet
Kære alle
Jeg invitere jeg alle til Karen-Ditte's berygtede kagebord og lækre Højlandsuld. Jeg holder åbent hus den 12 februar kl. 14.00- ca. 17.00. Da vi skal være indenfor har jeg en begrænsning på ca 25 pindevenner. Så hurtig tilmelding, hvis du vil være sikker på en siddeplads i sofahjørnet :)

Får ud ikke plads denne gang, så holder jeg igen, når det er varmt nok i haven :)

Mange hilsner Karen-Ditte

18 kommentarer:

Lene sagde ...

Gad vide, om det er nødvendigt med en brobizz........

Karen-Ditte sagde ...

Kære Lene, her kommer adressen:
Karen-Ditte Nielsen
Tulipanvej 13
3550 Slangerup
tel: 35393908

monaelisabeth sagde ...

Åh - desværre helt i Slangerup ..
havde lige håbet på noget lidt tættere på Nordjylland ;o)
- en rigtig hyggelig idé.
mvh Mona

Uldbegavet sagde ...

Desværre, jeg bor i Aarhus. Ville ellers gerne have været med.

Lene sagde ...

Hej Ditte,
Så vil jeg da meget gerne melde mig til. Brobizzen skal ikke i anvendelse, kan jeg se.
Lene Zaar

Karen-Ditte sagde ...

Kære Lene, du er velkommen. KD

Lona sagde ...

Hej Ditte,
jeg vil meget gerne komme (;o)
Lona

Karen-Ditte sagde ...

Kære Lona, der er masser af pladser endnu, du er meget velkommen.

Anne sagde ...

Hej Karen-Ditte,
Merete Nielsen og jeg vil gerne deltage.
Det var så hyggeligt sidste gang.
Hilsner
Anne Bauer

Karen-Ditte sagde ...

Ja, det var meget hyggeligt sidst, jeg håber at det kan lade sig gøre inden dører, så det ikke kun er et sommer arrangement.
I kommer på listen begge to :) KD

Anonym sagde ...

Karen Ditte
Jeg kommer meget gerne. Glæder mig.
Mange hilsner
Helle i Sverige

Karen-Ditte sagde ...

Kære Helle, du er meget velkommen igen. KD

Marlene sagde ...

Hej Karen-Ditte

Jeg kommer gerne igen, det var super sidste gang.

Mvh. Marlene

Karen-Ditte sagde ...

Vi ses Marlene :) KD

Dorthe sagde ...

Hej Karen -Ditte! Jeg vil også gerne komme. Kunne nemlig ikke i sommer, så det er skønt at du vil holde noget igen. Skal jeg ikke medbringe, så det ikke bliver alt for stort et arbejde for dig? Kh. Dorthe

Karen-Ditte sagde ...

Dorthe: det ordner sig med det praktiske ... jeg har hjælpere på. Så du kommer bare og nyder dagen :)

Mette J sagde ...

Hej Karen Ditte. Rigtig god garnfest, satser på at komme til sommer! KH mette

Anonym sagde ...

Kære Karen - Ditte...Tak for en superhyggelig strikkeeftermiddag med lækre kager, luksusgarn og god snak.
Mange hilsner fra Helle i det svenske!