mandag den 30. december 2013

Godt nytår og masser af garnerier i det nye år

Kære Bloglæser
Jeg ønsker jer alle et rigtig godt nytår med masser af gode garn og strikkeoplevelser.

For det nye år har jeg masser af ønsker til udvikling af mine strikkenetværk. Det er af stor betydning for mig at vi kan mødes og inspirere hinanden til nye og sjove ting med lækkert garn og et par pinde. Der har i det forgangende år været mange forbi til åbenthus og til strikkekursus og strikkeaftner. Super hyggeligt hver eneste gang. Jeg håber at mange af jer kommer igen i det nye år.

Jeg har store planer for 2014, jeg satser på to kurser her i foråret som begge bliver omkring sjaler som jo er min store pasion. Et kursus om Shetlands smukke kniplinge strik og et om farver og mønstre i store sjaler strikket på rundpind.
Jeg holder selvfølgelig også åbenthus et par gange. Men man er altid velkommen til at kigge forbi til kaffe og garnkiggeri. Måske har jeg lidt på hylderne der kan inspirere dig til nye strikkeprojekter.

Efteråret vil ligeledes være både besøg på de mange strikkefestivaler og arrangementer hjemme. I 2014 bliver der vist rigeligt at se til:
Fanø strikkefestival er et most, men nu følger både Bornholm og Samsø trop med deres egne bud på strikkefestivals. Men jeg kan nok ikke det hele, der må vælges og og især vælges fra.

Jeg håber at jeres strikkekalender er fyldt med gode stunder og måske du kommer her forbi på bloggen eller til et af mine arrangementer og ser hvad der sker af nyt.

Med ønske om et rigtigt godt nytår og tak fordi du læser med
Mange hilsner Karen-Ditte

2 kommentarer:

dqpage sagde ...

Tak og i lige måde :o)

Plenty Thingz sagde ...

Plenty Thingz is een e-commerce website, hier kun je elk product vinden. Spin, wiebel en race; het kan allemaal met onze kinderauto! Deze wiebelende auto houdt je kind actief en ontwikkelt zijn evenwichts- en coördinatievaardigheden tijdens het spelen. Onze roestvrijstalen tuinwaterval is voorzien van een LED-strip in zijn mond en een pomp. Hij tovert je tuin of terras om tot een ontspanningsplek voor zowel je ogen als oren.