tirsdag den 8. juli 2008

Gave på vandring

Mandagspigen sender sommergaver rundt med denne lille leg. Og jeg var lynhurtig og meldte mig - måske vil du også lege med?
Reglerne er enkle: Er du blandt de første tre som skriver i kommentarfeltet og bringer legen videre på din egen blog - så lover jeg at:
1.
Sende 3 hemmlige gaver på vandring til dig - det kan være i morgen eller i næste uge, bare inden der er gået 365 dage. Måske er det hjemmelavet, måske skal du selv hjemmelave det, eller hvem ved hvordan det bliver.
2.
Det eneste du skal gøre til gengæld er at sende 3 nye gaver på vandring, og give det samme løfte på din blog:-)
Det er bare noget vi leger - så jeg håber at du vil være med.

3 kommentarer:

Dorthe sagde ...

det lyder da ellers sjovt, men da jeg jo ikke har nogen blog, så må jeg give pladsen videre til en anden. leg godt.

Eva S sagde ...

Kul det här. Jag är med.
Eva S. i Lund

Unknown sagde ...

Du er med Eva - og du kan bare glæde dig.
Jeg samler lige mailadresser ind senere når flere har meldt sig.