lørdag den 16. august 2008

Det er dejligt at blive påskønnet


Jeg har fået en award fra denne blogejer, som skriver "Strikketing". Tak for det! Jeg er nu en lille smule fatsvag - så her kommer så dem som jeg gerne vil give en aword (efter lang tid)

  • Charlotte som skriver Tante grøn, brun og lilla, den er hyggelig både personlig og om strik.
  • Chance-strikkeren, som når så utrolig meget som hun fortæller om ganske morsomt på bloggen
  • Eva, du er både en god læser af blogs - og skriver om strik i det svenske

Reglerne var egentlig at man skulle vælge 5 bloggere, men jeg lader det nu være med de tre denne gang - næste gang er det måske din blog som jeg har fået øje på:-)

Det hele handler om anderkendelse af de blogge som vi er rigtig mange der læser - nu har jeg gjort det af denne vej - men det forpligter ikke mere end andre lege.

Ingen kommentarer: