søndag den 17. august 2008

Hvorfor læser vi blogs?

Lige før sommerferien lavede jeg en lille strikkepoll - altså en mindre undersøgelse af, hvad der dog bringer læsere til lige min blog. Nu er afstemningen slut, og her er så resultatet! Om svarene er evidente vil jeg nok betivle, men det giver da et finger prej om i hvertfald tre ting:
  1. Man kender bloggen fordi man enten kender Karen-Ditte eller simpelthen fra en anden blog som der er link fra.
  2. Man læser næsten hvergang der er nyheder - og flere og flere abonnere på feeds, så man er fri for at gå hele vejen ind og tjekke.
  3. Min læsere er hovedesagligt optaget af strik - og små fortællinger fra mit liv.
Tak til alle jer som gav jer tid til at besvare spørgsmålene.
- tak til alle jer som linker fra jeres egen blog til min - det er jo tydeligt at "blogsurfing" blandt stikkere er en yndet beskæftigelse:-)

1 kommentar:

Dorthe sagde ...

og tak til dig Karen-Ditte fordi du gider skrive om dig ,dit liv,dine strikkeprojecter. og fordi du laver undersøgelser om vores blogvaner.