torsdag den 12. marts 2009

Afsted til generalforsamling i Gavstrik

I morgen suser jeg til generalforsamling i Gavstrik. Udover selve generalforsamlingen er der selvfølgelig både workshops og udfulgt til en designudstilling. Jeg glæder mig til begge dele, og endnu mere til at møde nogle af de strikkende og snakkende værelsesvenner fra sidste år. Jeg tror vi får en hel vanvittig hyggelig weekend.
Jeg har allerede strikket en fin taske, som er dette års udfordring til festen lørdag aften. Navneskiltet er næsten en historie for sig selv - det bliver aldrig mit speciale, så det sagt. Der vil blive bragt billeder, når kameraet er inden for rækkevidde:-)

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Klart du gleder deg til en slik weekend.
Det blir vel mange fine væsker å se da. Kos deg mye :-)

Karin Grøn sagde ...

Har lige været inde og se på jeres hjemmeside og kan se det er den,d er har leveret opskrift til mine mange vendestrikbluser til babies.
Jeg synes det lyder til at være en spændende forening.
Rigtig god tur

Strikkeheksen sagde ...

Ja, så blev jeg så klog, jeg anede ikke, at der var sådan en forening - det kan vist kun blive fornøjelse :-)

Dorthe sagde ...

Rigtig god fornøjelse.
Ærgeligt at jeg ikke kunne tage med
Glæder mig til at høre om det og se billeder derfra.