søndag den 28. september 2008

Kreativ messe var ukreativ

Efter en uge med århundredes influenza - kunne en tur til Roskilde og den kreative messe måske lige give lidt inspiration. Mette og jeg drog af lige over frokost. Men, men jeg blev virkelig skuffet. Der var stort set ikke noget strik, men masser af stof til patchwork, masser af klisterdimser til hjemmelavet kort og deslignende. Nej, jeg var noget skufftet. I den ene sal var der slet ikke fyldt op med stande, men med malerier.
Ikke for at tale grimt om nogen specielt:-) men springet mellem hobbyarbejder og kunstværker er stadig hel enorm og det var tydeligt på de udstillede billeder, som man havde valgt skulle udfylde en stor del af den anden messehal. Kvaliteten er simpelthen for lav!
Det kostede 50 kr. at komme ind - det var ikke pengene værd...
Så vi var der ikke så længe, men valgte at suse hjem i det fine efterårsvejr.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nemlig, KD.
Stor skuffelse.

Anonym sagde ...

Fuldstændig enig...men hvorfor kom I Ikke forbi Sy og Rens stand...jeg var der , vi kunne have drukket en kop kaffe sammen...for der var da tid nok...ikke ret meget at lave for os der var på arbejde (vikaren som jeg kaldes)....søndag var lidt bedre end lørdag...men summasumarum ikke noget at råbe hurra for...synes vi på standene heller ikke....

Unknown sagde ...

Anne, jeg havde læst på din blog at du skulle komme, så jeg kiggede rundt efter dig - og var også inde og ose på Sy-og rens-standen, men så dig ikke - øv for det.

Anonym sagde ...

Ja det var øv...men vi må støde på hinanden en anden gang :-)