søndag den 9. november 2008

De små hurtige



Det bliver til en del sokker - jeg må ved lejlighed stabler dem så i kan se hvormange der faktisk ryger af pindene. Jeg ved tror et par om ugen. Heldigvis er der mange aftagere, så jeg strikker i alle strørrelser. Det næste par skal op over knæene. Det glæder mig, for uld er da den eneste løsning til teenagepigerne tynde, tynde gamacher. Så de er på pindene snart.


Weekenden er også blevet brugt til lidt hæklerier. Det er ikke så ofte jeg hækler, men Lotte inspirerede mig lige til disse her lange baner

5 kommentarer:

Zette sagde ...

Fine hæklerier. Jeg kommer vist til at følge i dine hæklespor...
Tak for inspirationen.

Unknown sagde ...

Garnet er super, super lækkert, det kan kun anbefales. Men mon ikke du har en lille spinderest du kan bruge?

Merete sagde ...

Dine hæklerier er godt nok flotte, hvad er det for noget garn?
Strømper kan man ikke får for mange af.
Merete

Dorthe sagde ...

for første gang har min teenagedatter bedt om strikkede LANGE srømper,så jeg skal også igang. Har du en god opskrift ?
Og JA små tynde pigeben,i tynde gamascher !! Vi bor jo ikke ligefrem i SydFrankrig, så klimaet herhjemme kræver sin "strikkekvinde

Unknown sagde ...

ja, en opskrift det har jeg - jeg tror der snart er et sokkeindlæg på vej:-)