søndag den 16. november 2008

Mange trofaste læsere

Sådan ser en hyggelig lørdag eftermiddag ud. Computere inden for rækkevidde. Jeg tjekker lige blogs. Der er jo kommet den herlige gadget at man nu kan indsætte en rubrik til faste læsere. Ikke nok med at jeg kan se alle jer som jævnligt kigger her forbi. Jeg får også en liste over hvor jeg selv færdes med jævne mellemrum. Hvis man klikker på min profil, så kan man se, hvor jeg læser med. Det betyder at selvom du ikke selv er blogger, men har en google profil, så kan du være med og få etabeleret en oversigtsliste. Det er måske et farvel til de kedelige feedslister?

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Kan din computer godt holde til at stå i sofaen? Jeg mener, at de fleste bærbare har køling...indsugning af luft og sådant i bunden. Det ser ellers hyggeligt ud. Du kunne jo lave dig en computerpude med plade på...sådan at din bærbare står på en plan flade...og kan holde sig fri af underlaget......
Hyggelig hilsen,
Bette