tirsdag den 1. december 2009

Designer leder efter kompetente strikkere

Strikker du rigtig, rigtig meget? Så er det måske dig som designfirmaet: Vilsbøl de Arce, leder efter. Uden helt at kende til opgaven vil jeg gerne formidle muligheden til aller jer andre. Det kan jo sagtens være at vi i modeugen kan se hvor professionelt håndstrik kan se ud. Se her hvad Diana Engel efterlyser:
Vores tema for AW10 kollektionen er strik og vi leder derfor
efter nogle kvinder som er dygtige til at strikke.
Til modeugen som ligger i perioden den 10. - 14. februar 2010, skal vi have strikket 6 showpieces og diverse andre strikke prøver til udstilling under modeugen.
Vi regner med at gå i gang med dette projekt her i december 09 og fortsætte med dethele januar indtil modeugen begynder.
Hvis du nu skulle have tid og lyst til et strikke job her i juletiden eller hvis du kender nogen som gør, må du meget gerne kontakte os
tilbage på denne mail (Diana Engel
dianaengel1@hotmail.com]) eller på telefon: Pia de Arce 21652219
Jobbet er selvfølgelig lønnet.
Mange tak for hjælpen og vi håber at høre fra dig hurtigst muligt!

MVH Diana Engel

2 kommentarer:

Irene sagde ...

Tak for tippet! Jeg prøvede faktisk at ringe derover med det samme, men de ville helst have en strikker fra København, uden at de dog kunne give en ordentlig begrundelse hvorfor. Nå, men så prøvede jeg det:-)

Unknown sagde ...

Det var da ærgerligt,jeg var slet ikke klar over at det kun var for kjøvenhavnere. Men jeg tror faktisk at man skal mødes med undervejs i processen...