søndag den 13. december 2009

Hemmeligheder og en strikkearm

Et indlæg der handler om hemmeligheder kan selvfølgelig ikke være med billeder. Jeg strikker på livet løs - tre større strikkesager skal være klar til jul. Men det går voldsomt ud over min skulder og venstre arm. Så lørdag var strikkefri lømmeldag, og jeg gik en smuk tur for et bedre klima i verden. 100.000 var vi! Kolde og lettere forfrosne var vi hjemme igen. En kop the og benene op i sofaen, og da jeg ikke kunne strikke så meget selv, så var der heldigvis Strikketv på DK4. Denne gang var det med Christel Seyfarth fra Fanø. Hyggeligt at få et kig ind i hendes farverige mønster verden.
Nu det søndag, julegaveindkøb gjort i formiddags, og nu er det tid til at blogge, læse mails og fjæsbogen... og så kan jeg måske nå at strikke lidt mere, om armen vil.

3 kommentarer:

Lotte Glensnov sagde ...

Hej Karen-Ditte!
Det lyder rigtig spændende det du er i gang med :0)- men pas nu på armen/skulderen !!!
Rigtig god aften til dig!
Knus

Helle : sagde ...

Uha rigtig god bedring med armen, håber du når din projecter !

Dorthe sagde ...

Stakkels dig.
god bedring. du kan bare sende armen til mig ,jeg vil godt overtage den i nogle dage..
håber du nød programmet med Christel. kan desværre ikke selv se det program.
så må du nyde det smukke vejr indefra,det er heller ikke så koldt.