søndag den 6. juni 2010

Opskrift på Camilla og Alma's poncho

Alma's lysegrønne poncho med mørkegrønne hjerter
Nu er opskrifterne færdig på både børne og voksen ponchoen. De er ikke helt ens og ej heller i det samme garn. Alma's grønne poncho er i dobbelt alpaca og Camilla der er teenager ønskede at ponchoen skulle kunne bruges til meget forskelligt tøj, så derfor er hendes i de grå nuancer og i merino uld - begge garner er fra Drops.
Camilla i sin grå poncho med zig-zag mønster

Hvis du ønsker en opskrift så skal du maile til mig på: karenditte@gmail.com Husk at skrive om du ønsker opskrift til Alma's børneponcho eller Camilla's voksenponcho. Det er nemlig ikke samme opskrift.


5 kommentarer:

Kirsten Søeballe sagde ...

De er blevet rigtig flotte begge to . Jeg er vild med den grønne. Den er nemlig rigtig Kissergrøn ;-)
Dine piger bliver glade for dem . Jeg kan huske jeg selv har haft ponchoer som min mormor havde strikket til mig og dem elskede jeg .
Mvh Kirsten

nynne sagde ...

De er vel nok flotte - kæmpe stort arbejde må det ha´været

Skribenten sagde ...

Tillykke med de fine ponchoer :-) Jeg er vild med dem og ser da frem til at du får lafgt en mønster ud, hvis du altså stadig gør det.. ;)

Specielt den med de tre farver kan jeg godt lide, men pyhh for et stort arbejde. Hvor mange masker ender man med på pindende?

Kh Henriette

Unknown sagde ...

Tak for de fine roser... en poncho ser vist ud af mere end den er. På den fede måde. Det er ikke et større arbejde end en trøje, man slipper jo for at strikke to stk ærmer. Så selv om det er lidt store omgange til sidst med rigtig mange masker. Så er det rigtig hyggeligt fjersynsstrik:)
Jeg ligger ikke opskrifterne ud på bloggen. Men send mig en mail på: karen-ditte@jubiimail.dk og jeg sender opskrifterne til dig.

Charlotte kaae sagde ...

Mums hvor er de skønne, er helt tosset med den gule.