tirsdag den 16. oktober 2007

Valket taske

Så har jeg udviklet et valket taske med en bred bund. Den er ikke blevet helt vellykket. Den har kørt to gange på 30 grader - og selve garnet valker helt fint. Meen den er for lave og for lang - så nu må jeg lige prøve mig frem med en lynlås og en hank. så kan det være at jeg skifter mening. Jeg tror at jeg vil lave en læderrem frem for en valket hank. Det giver lidt mere styr på sagerne.




Et projekt færdigt og et nyt kan begynde. så jeg lader lige blikket svømme rundt i garnkurvene... hmmm





Et lækkert sjal til min "schwesterline" i silke/perlegarn og puddelmohair - det når jeg nok lige inden lørdag, hvor hun har inviteret til fødselsdagsbrunch.

Efter flere forsøg med udtagninger, tror jeg nok at jeg endt op med en klassisker: udtagninger i én side frem til midtbag, dernæst indtagninger i samme side. Det giver en helt utrolig god facon, og striberne kommer til at gå "fra nakken og ned i spidsen".

Ingen kommentarer: