torsdag den 13. december 2007

Fine små nørklede dukker

klik på overskriften og følg linket
Jeg kunne ikke stå for disse små dukker. Der er noget særligt med dukker. Disse hæklede nogen er helt særlige - syntes jeg. Men da jeg ikke er god til at hækle, eller jo, det er jeg, men jeg skal kigge ned hele tiden, det behøver man jo ikke når man strikker, vel? Så det bliver nok ikke mit næste projekt...
Men måske har jeg også et problem med strikkegenren, jeg er ikke helt til strikkenisser og garnhår. Men de strikkenisser jeg har - de er altså kære. Dem har min mor lavet til børnene. De bliver fundet frem hvert år fra julekassen - og krammet og elsket og så gemt væk igen. Jeg tror nu at de hæklede dukker godt kunne møde samme varme skæbne:-)

1 kommentar:

Dorthe sagde ...

Jo de er da søde. på Dansk hedder de Jordbær Marie og venner og vi har dem som bøger og plastikfigurer i legetøjsbutikken.
Men du må da kunne lave opskriften om så man kan strikke den ? Dorthe