onsdag den 12. december 2007

Strikke Touren 2008

Følg linket ved at klikke på overskriften

Det var en super hyggelig strikkeaften hos Dorthe i går - tak fordi du gad ligge stue til al vores snak. Kameraet havde jeg selvfølgelig glemt - men det kan være at der bliver lagt lidt billeder ind på http://felix-strikketing.blogspot.com/ - så må I jo kigge der :-)

Mens pindene gløder og snakken går - så kommer alle de gode idéer frem.
  • Vi vil på en "Københavnertour" og få inspiration fra alle de gode steder - nå ja vi skal jo også på café.
  • Vi har oprettet en "kursus-kasse" og når der er penge nok, så kan vi invitere strikkedesigner og andre strikkemestre til Slangerup - så vi kan lære mere endnu
  • Homeparty - med masser af fibre...
  • Så er der håndarbejdsmesserne - næste gang bliver en tour til Vissenbjerg
  • - også vil vi jo også bare mødes under hyggelige forhold hos hinanden - når vi altså ikke lige mødes i Lottes butik, for det fortsætter også.

Alt i alt så synes jeg at vi er nogle ambitiøse, hyggelige og snakkesaglie slangerupstrikkere!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Karen-Ditte
Hyggeligt aften i går - jeg er gerne med til at arrangere vores tur til Kbh. For du må jo være den som finder de spændende butikker.
hilsen
Lisbeth

Merete sagde ...

Hej Karen-Ditte

Lyder til at have været en hyggelig aften. Håber at du vil annoncere nogen af jeres strik aftner hos Webstrik - hvis det er for alle.

Merete, Ramløse

Unknown sagde ...

Jeg tror snart at der er basis for at vi holder en strik-in for vi er ved at være rigtig mange. Spørgsmålet er hvor vi dog kan mødes. men jeg vil gerne gå i tænkeboks. Det kan jo være at det bliver en strik-out når vejret er bedre.

Dorthe sagde ...

Hej Karen.Ditte .Juhuuu det lykkedes nu kan jeg komme ind. Ja det var hyggeligt i tirsdags. og med hensyn til om andre må være med så meget gerne, foreløbig har jeg da plads nok (stor stue)og til sommer kan vi sidde på terassen,eller i haven. Så jeg lægger gerne "værested" til.Dorthe

Zette sagde ...

Billeder er lagt ud på Felix-strikketing, menmen...æv og suk, de er møgdårlige. Blitzen svigtede ved de fleste, så gemalen er sat på sagen. Ellers nyt kamera...
Z.